
Ostalo je još samo pet dana za prijavu za nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“
Galerija Belgrade, najveća regionalna šoping, gastro i zabavna destinacija, pokrenula je nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“, a svi koji žele priliku da osvoje dva miliona dinara za šoping moći će da se prijave do 10. oktobra 2020. godine.
Sve što vam je potrebno za učešće u nagradnoj igri čiji je nagradni fond vredan neverovatnih dva miliona i 300 hiljada dinara je da se registrujete na sajtu www.galerijabelgrade.com.
Sedam srećnih dobitnika biće nagrađeni bodovima koje mogu iskoristiti za kupovinu u prodavnicama u Galeriji Belgrade koje učestvuju u nagradnoj igri. Bodovi se preuzimaju kroz aplikaciju „Moj Beograd“, koja će uskoro biti dostupna na sajtu tržnog centra.
Prvo mesto dobitniku donosi čak 100 miliona bodova, odnosno dva miliona dinara, drugo mesto 200.000 dinara, a još pet dobitnika osvojiće po 20.000 dinara za nezaboravnu kupovinu u tržnom centru koji u oktobru otvara vrata za posetioce. Galerija Belgrade ponudiće potrošačima do sada neviđeno iskustvo kupovine, brendove svetske klase i nove koncepte zabave na 93.000 kvadrata. Uz to, posetioce očekuju restorani i kafići sa impresivnim pogledom na reku, 3.600 parking mesta, kao i multipleks bioskop koji se prostire na više od 4.000 kvadrata.
Pobednici nagradne igre “Šopinguj kao milioner” biće proglašeni 11. oktobra 2020. godine.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Promo
Još iz kategorije Promo
Na domaćem tržištu krajem oktobra pojavio se najnoviji predstavnik Huawei P smart serije.
Huawei je korisnicima u Srbiji predstavio dugo iščekivani Huawei MatePad Pro – najnoviji tablet izuzetnog dizajna i kvaliteta.
Na konkursu će biti izabrano 21 umetničko delo i savremeni mobilijar koji će biti postavljeni na otvorenim i zatvorenim prostorima Belgrade Waterfronta
Ima nečeg posebnog u energiji velikih gradova. Na svakom koraku možemo otkriti nova uzbudljiva mesta koja će nas inspirisati i izvući iz rutine
Engleska ragbi reprezentacija i brend Umbro najavili su novo četvorogodišnje partnerstvo
#OstaniKodKuće i istraži više uz Huawei
Beogradski hotel Saint Ten se bliži kraju najuspešnije godine poslovanja, krunisane još jednim priznanjem, koje ide u ruke Generalnom direktoru, Vladimiru Marinkoviću
Omiljeni američki modni brend GUESS lansirao je novu reklamnu kampanju koja prikazuje najtraženiji izgled za predstojeće praznike
Hotel Mona Plaza otvara vrata prvim gostima
Nokia 7.2 i Nokia 6.2 unapređuju iskustva fanova u Srbiji u domenu srednjeg segmenta
Trkači su kroz simulaciju snega, kiše, vetra i leda mogli sami da se uvere u kvalitet ove opreme nove generacije.
Vrsni ljubitelji sporta i trčanja ovog decembra imaće specijalnu priliku da postanu jedni od srećnih trkača koji će se među prvima oprobati u NIKE RUN SHIELD trci
Od 10. decembra, četvoronožni ljubimci Beograđana će moći da uživaju u novoj poslastici
Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, je peti put zaredom otvorio vrata Božićnog trga u Bulevaru Vojvode Mišića 15.
Ljubitelji patika opkolili centar Beograda