
Od 10. decembra, četvoronožni ljubimci Beograđana će moći da uživaju u novoj poslastici: zdravom sladoledu napravljenom specijalno za pse! Prihod ostvaren prodajom sladoleda za kuce biće korišćen za pomoć životinjama.
Majstori iz „Poslastičarnice“ u Ulici Maršala Birjuzova su se potrudili da kreiraju sladoled baš po meri kuca – bez šećera i bilo kakvih dodataka, tako da u njemu mogu da bezbedno i slobodno uživaju ljubimci svih rasa i veličina. Istovremeno, ovom zdravom poslasticom moći će da se zaslade i njihovi vlasnici koji vode računa o liniji, kao i ljubitelji životinja.
Naime, prihod ostvaren prodajom sladoleda za pse odlaziće za nabavku hrane i drugih potrepština za potrebe Animal Rescue Srbija, neprofitne organizacije koja se bavi spašavanjem životinja u nevolji na teritoriji cele Srbije.
Kuce će moći da se počaste zdravom i dobrom poslasticom sve do kraja decembra, a nakon zimske pauze, sladoled za kuce će se naći u stalnoj prodaji od marta 2020. Interesantno je da je slatko iznenađenje iz „Poslastičarnice“ novina ne samo za Beograd, već i prvi sladoled za pse u celom regionu.
Ideja je potekla iz beogradske agencije Block & Roll, u sklopu kampanje „10 dobrih ideja“, kojom obeležava 10 godina postojanja.
Najčitaniji tekstovi iz kategorije Promo
Još iz kategorije Promo
Na domaćem tržištu krajem oktobra pojavio se najnoviji predstavnik Huawei P smart serije.
Ostalo je još samo pet dana za prijavu za nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“
Huawei je korisnicima u Srbiji predstavio dugo iščekivani Huawei MatePad Pro – najnoviji tablet izuzetnog dizajna i kvaliteta.
Na konkursu će biti izabrano 21 umetničko delo i savremeni mobilijar koji će biti postavljeni na otvorenim i zatvorenim prostorima Belgrade Waterfronta
Ima nečeg posebnog u energiji velikih gradova. Na svakom koraku možemo otkriti nova uzbudljiva mesta koja će nas inspirisati i izvući iz rutine
Engleska ragbi reprezentacija i brend Umbro najavili su novo četvorogodišnje partnerstvo
#OstaniKodKuće i istraži više uz Huawei
Beogradski hotel Saint Ten se bliži kraju najuspešnije godine poslovanja, krunisane još jednim priznanjem, koje ide u ruke Generalnom direktoru, Vladimiru Marinkoviću
Omiljeni američki modni brend GUESS lansirao je novu reklamnu kampanju koja prikazuje najtraženiji izgled za predstojeće praznike
Hotel Mona Plaza otvara vrata prvim gostima
Nokia 7.2 i Nokia 6.2 unapređuju iskustva fanova u Srbiji u domenu srednjeg segmenta
Trkači su kroz simulaciju snega, kiše, vetra i leda mogli sami da se uvere u kvalitet ove opreme nove generacije.
Vrsni ljubitelji sporta i trčanja ovog decembra imaće specijalnu priliku da postanu jedni od srećnih trkača koji će se među prvima oprobati u NIKE RUN SHIELD trci
Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade, je peti put zaredom otvorio vrata Božićnog trga u Bulevaru Vojvode Mišića 15.
Ljubitelji patika opkolili centar Beograda