
Naime, nakon povratka iz Milana iskoristio je, kako kaže – naboj inspiracije i svoj dizajn i fotografije pretočio u modu, pokrenuvši modnu liniju potpisanu svojim imenom:
„Milano mi je veoma inspirativan, kao neka kolevka mode. Italijani su posvećeni izgledju, trude se da uklope svaki komad garderobe, a to sve na kraju bude svedeno i s’ ukusom. Upravo zbog toga sam odlučio da napravim izložbu fotografija koja je inspirisana Italijom i Milanom, ali to mi nije bilo dovoljno. Želeo sam da izdizajniram aplikacije koje bi stilski podsećale na ono što lično volim – minimalizam, kontraste i linije. To se razvilo u komad odeće koji sam dizajnirao za sebe, a taj komad je postao nekolicina i na kraju – kolekcija. Kolekcija sadrži: dva muška duksa, ženski džemper, pončo, dve narukvice, ogrlicu i kao dodatak sam iskoristio svoj dizajn za crne beležnice.“
Stefan kaže da se ozbiljno posvetio ovom zadatku i da je pristupio modi kao da mu je ona zanimanje:
„Ja nisam modni dizajner, ja sam grafički dizajner i fotograf. Splet okolnosti je bio takav da svoj talenat koji je bio hobi, a to je pevanje – pretvorim u posao i postao sam deo sastava „Makao“. Zbog svega što radim imam malo slobodnog vremena, ali uprkost tome kolekciji i svemu što radim sam pristupio vrlo ozbiljno. Ne želim da dam povoda zlim jezicima da osporavaju bilo šta, tako da sam temeljno stao iza svega što radim. Koncept je moj, dizajn ambalaže, dizajn aplikacije koje su izvezene na proizvodima, birao sam lično materijale, prisustvovao krojenju i šivenju, video reklamu koja će se uraditi ovih dana je snimio najpoznatiji glas Italije Massi Rossi...jednom rečju – želeo sam da stvorim nešto što u potpunosti ima moj pečat, nešto što je u rangu bilo kog svetskog brenda i nešto što ću i sam nositi. Materijali su uvezeni iz Italije, koristio sam najskuplje materijale za odeću, ambalaža je postavljena plišem, a nakit koji sam uradio u saradnji sa dizajnerkom Vesnom Milošević je sačinjen od dragog kamenja i srebra“
Stefan kaže da ga činjenica da se Beograđani sve bolje oblače veseli, a nama je rekao i zbog čega je fokus stavio na mušku modu i zbog čega je izabrao glumicu Janu Milić kao lice svoje prve kampanje:
"Radujem se što u Beogradu ljudi sve više vode računa o svom izgledu, uprkos teškoj ekonomskoj situaciji. Čini mi se da shvataju da moda ne mora biti preskupa, da je sve stvar ukusa i osećaja za lepo. Sve više su počele sportske patike da se nose na zavrnute nogavice, a manje na trenerke za teretanu, dok se kajle i plastični satovi menjaju ogrlicama i nizom lepih, muških narukvica. Kada sam birao muško lice za kampanju, stalno sam razmišljao o tome da ta osoba mora izgledati bar malo „italijanski“ i da ne želim da to bude bilo ko je eksploatisan medijski niti neko sa kim sam sarađivao, tako sam došao do trenera Marka Radosavljevića. Nasuprot tome, devojka koja će nositi žensku kolekciju mora biti glamurozna, prirodna, dopadljiva i da u očima nosi eleganciju, a ko će to bolje izneti nego glumica? Nisam mnogo razmišljao i pozvao sam svoju prijateljicu Janu Ilić Milić koja je iznela moju zamisao u trenu“
Za kraj, Stefan nam je rekao da planira da razvija svoju kolekciju i predočio svoje planove za naredni period:
„Trenutno planiram izložbu fotografija i u pregovorima sam na više strana oko prezentacije kolekcije. Mislim da to neće biti revija, pošto još uvek nisam spreman za takav poduhvat, ali nikad se ne zna. Prezentaciju vidim kao druženje dragih ljudi uz piće i tada bih napravio nekakav „corner“ gde bi kolekcija bila izložena. Ne smem datume da zakazujem, pošto sa bendom često nastupam i vremenski sam vrlo ograničen, ali do kraja godine mislim da ću realizovati sve ideje.“
Kolekcija Stefana Kokovića biće dostupna u Supermarket Concept Store-u (Višnjićeva 10, Beograd), a biće moguće i naručivanje putem interneta na: www.stefankokovic.com
Foto: Stefan Koković, Aleksandar Šćekić
Šminka: Ana Nikolić
Modeli: Jana Ilić Milić, Marko Radosavljević
Najčitaniji tekstovi iz kategorije STIL
Još iz kategorije STIL
Ovako to radi Dwayne Johnson
Patike, gležnjače ili kultne Kanađanke?
S početkom nove modne sezone, u vodeći regionalni multibrend lanac prodavnica Fashion&Friends stigla su i tri nova, uzbudljiva pojačanja.
Today we are talking to the parents of KOIO-a relatively young brand, but already has an army of fans of elite sneakers: the company's founder Chris Wichert...
Elon Mask se retko kada može videti sa satom na ruci, osim kada odluči da se pohvali svojim specijalnim TAG Heuer Carrera Calibre 1887 SpaceX Chronograph izdanjem…
Jedino zajedno možemo da pronađemo izlaz iz situacije u kojoj se nalazimo
U znak protesta povodom smrti troje Afroamerikanaca brend NIKE je po prvi put u istoriji promenio svoj slogan
Moderno doba sa sobom je donelo brojne povlastice u kojima svakodnevno možemo uživati, ali nam je istovremeno skoro pa u potpunosti poremetilo način života...
One&Only otvara prvi rizort u Evropi u julu 2020.
U današnje vreme, kada je čitav svet postao digitalizovan, pametan i povezan, satovi su dobili sasvim novu dimenziju...
Kako bi odali počast ovoj specijalnoj prilici, švajcarski luksuzni brend predstavlja TAG Heuer Carrera 160 Years Silver Limited Edition model, sa dizajnom iz šezdesetih..
TAG Heuer Autavia kolekcija inspirisana je originalnim Autavia modelima, a kreirana je tako da oduševi novu generaciju istraživača koji traže dizajn pogodan za avanture..
U glavi vam se sigurno motaju razne ideje kada je u pitanju odabir novogodišnjeg poklona za vašu lepšu polovinu…
Modno druženje uz šampanjac i poznate svetske brendove